Sandra Skinnars

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Sandra Skinnars - 21 januari 2014 20:56

Nu ska jag göra mig klar för natten och lägga mig ner i sängen och börja sova. Sov gott allihopa så hörs vi imorgon någongång! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 21 januari 2014 20:10

Hej! Idag efter skolan så åkte jag till Madde och vi har skrattat och tagit det lugnt och så var vi ut och tog lite bilder också. Jag kom hem typ tio över sju och då åt jag lite och sen tittade jag tv en liten stund och sen gick jag i duschen och nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver det här. 


Imorgon är det onsdag och då har jag showdans två sista timmarna. Så kul! :) Annars är det en ganska tråkig dag... Nu ska jag lägga in lite bilder som vi tog hos Madde idag och några som jag tog i söndags eller när det nu var som jag var ut en stund... Enjoy!

Den här tycker jag är ganska fin. Det ända som stör mig är att kopplet är runt Luddes ben!

Btw, Ludde fyllde 4 år igår kom jag på efter att jag hade skrivit det sista inlägget igår kväll.

Den här är också ganska fin.

En bild på mig från idag så här tillsist.

Ovido - Quiz & Flashcards