Sandra Skinnars

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Sandra Skinnars - 23 januari 2014 21:24

Tycker att det bara står godnatt och godmorgon som rubrik på mina senaste inlägg. Variation Sandra, variation!!

Idag har jag varit i skolan och sen ikväll har jag varit i duschen och bara tagit det lugnt.

Imorgon är det fredag och jag ska nog bara ta det lugnt efter skolan då och på lördag ska jag kanske till Emilia K. Men inget är bestämt gällande det ännu och på söndag ska jag nog åka till stallet. Men det är inte heller bestämt. Men jag ska ha en bra helg iallafall. Det har jag bestämt!

Jag ska också skriva en inlämnings uppgift i modde. Hur ska jag förklara det här nu på bästa sätt... Det är 6 olika punkter typ och så ska man välja 2 och skriva minst 100 ord om vardera. Baserat på en bok man läst. Hoppas att ni förstod! Nu ska jag sova! Hörs imorgon! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 23 januari 2014 06:05

Ovido - Quiz & Flashcards