Sandra Skinnars

Alla inlägg den 20 januari 2014

:)

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2014 19:53

Egentligen borde jag läsa på geografi som jag tänkte skriva förhör på imorgon. Ett som klassen hade medan jag fortfarande var i Puerto Rico som jag tydligen också måste ha... Så jag ska skriva snabbt så ursäkta om det blir några stavfel här eller där.

Idag har jag varit i skolan som vanligt och ikväll har jag börjat på med en biologi sak och gjort läxorna.

Imorgon är det en lugn dag i skolan och det ska bli skönt. Skulle göra vad som helst för att kunna åka till stallet och köra Katinka men för det första så har jag läxor och förhör, för det andra så är det jätte kallt (det blir ju ännu kallare av att sitta i kärran) och för det tredje så blir det så fort mörkt. Nåja! I helgen ska jag nog åka till stallet i vilket väder som helst om jag så bara ryktar henne.

Nu ska jag läsa geografi! Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards