Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Måndagen i Stockholm

Av Sandra Skinnars - 19 mars 2015 11:30

Hej på er! Nu ska jag äntligen skriva om måndagen i Stockholm, det är liksom snart en månad sen jag var där så det börjar bli dags nu. För er som inte läst eller vill läsa igen så HÄR kan ni läsa inlägget som jag skrev på båten påväg hem. Okej nu ska vi se om jag minns något.


Jag tror att vi åkte in till Stockholm centrum ganska tidigt och sen gick vi där i olika affärer och vi drack också på samma café som vi drack på när vi var till Stockholm senast, jag var ganska liten då men minns ändå att vi varit där. Sen tog vi tunnelbanan, tror jag det var, till Gamla Stan och då gick vi runt där och sen så gick vi in i den där kyrkan där Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel gifte sig, vad nu den heter... 


Sen åkte vi till baka till Stockholm Centrum, I think, och då tror jag att vi åt och då åt vi på Mc Donalds och då åt jag en veggie wrap som jag aldrig ätit förut och det var sjukt gott. Nam! Efter att vi hade ätit tog vi tunnelbanan till Globen och då gick vi in i köpcentret där och sen efter en stund satte vi oss på ett café där och då drack jag en jätte god smoothie. Efter en stund där så kom Ellen och hennes mamma dit och jag och mamma gick runt i köpcentret med dem. Jag köpte inget då, men under dagen så köpte jag ett par jeans.


Då vi kom tillbaka till Stockholm centrum tror jag att vi tog oss till Solna centrum och sen till Ulriksdal(??) där vi bodde och så tror jag att vi gick och sova på grund av den tidiga morgonen dagen efter. 


Jag saknar Stockholm! Det är en så underbar stad som man inte kan annat än gilla. Jag längtar dit!


Jag har säkert glömt något men det är så länge sen nu. Ja förresten, på båten hem köpte jag en grå kortärmad tröja med Mimmi Pigg på och så köpte jag två VS body mist´s. Den ena är Mango Temptation och den andra är Secret Charm. Mango Temptation luktar verkligen mango och jag älskar mango så det är perfekt. Secret Charm däremot är mer som en parfym, fräsch och härlig.


Nu hoppas jag att ni blev nöjda! Vi hörs! Kram!

Här är en bild från Google på hotellet där vi bodde. Det var otroligt lugnt och snyggt och fräscht där. Rekomenderas!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards