Sandra Skinnars

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Sandra Skinnars - 2 februari 2015 19:53

Hej på dig! Jag började dagen med ett "The Kick" mail från Kalle Ulff och min dag har rullat på i en otrolig takt. Helt plötsligt var det sista timmen i skolan och snart dax att åka hem. Sonja och Sandra kom hit direkt efter skolan och vi åt och bytte om och sen gick vi upp till stallet och tänkte gå lite i hagen med hästarna men Torsten var lite bångstyrig så vi borstade bara Katinka och gav dem green line och fyllde på vattnet. När vi kom tillbaka hem till mig åkte Sonja och Sandra hem och då gick jag i duschen och nu ikväll har jag bara tagit det lugnt.

Den här bilden gjorde jag alldeles just. Så där skrev Kalle till mig i höstas i ett mail till mig och det har fastnat i mitt huvud.


Hoppas att ni alla har haft en underbar dag så hörs vi imorgon nu ska jag gå upp (bloggar på datorn i källaren) och bara ta det lugnt före jag ska gå och sova. Godnatt i förväg!

Av Sandra Skinnars - 2 februari 2015 06:14

Läste just detta mail och nu jäklar ska jag starta den här veckan. Så otroligt peppad så det pirrar i hela min kropp! Godmorgon på er förresten! Ha världens bästa dag så hörs vi senare idag! Nu ska jag gå upp! Kram! :)

Ovido - Quiz & Flashcards