Sandra Skinnars

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Sandra Skinnars - 4 februari 2015 20:40

Hej! Har ni haft en bra dag? Min dag har varit en blandning mellan riktigt bra och helt ok. I skolan var det riktigt bra och dagen gick någorlunda snabb men sen efter skolan har den gått i snigel fart. Jag har 15 jäkliga finska ord till imorgon som inte vill fastna i mitt huvud. Det är ord som gäller bilar, alltså typ bildelar, som jag inte bryr mig så mycket om. Ska läsa på dem imorgon på morgonen och försöka lära mig några!

Min outfit idag


Imorgon ska jag bara läsa på engelska prov och göra läxor om jag har några. Engelska är iallafall lättare än finska, men det är en hel del ord att lära sig där också. Imorgon har jag gymnastik två första timmarna och då ska vi skrinna i ca 60 minuter och sen gå in och göra lite Taisto. Nej hörni, nu ska jag börja sova så att jag orkar upp imorgon och läsa på finska. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 4 februari 2015 06:20

God morgon! Så var det onsdag då helt plötsligt. Onsdag är en av de dagar när jag bara har teoretiska ämnen. Det som är speciellt med onsdag är att jag har sju lektioner på sex timmar. Jag börjar dagen med 90 minuter modersmål. Där vi håller på med att göra en presentation om "ämnet" vi skrev fackuppsatsen om. Så det är ganska chill! Nu ska jag gå upp och klä på mig osv. Ha en riktigt bra dag så hörs vi!

Att vakna upp och se det här :D
Jag ska lägga dit en bild på Torsten sen också :)

Ovido - Quiz & Flashcards