Sandra Skinnars

Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Sandra Skinnars - 28 februari 2015 16:51

Hej! Sorry, jag glömde totalt bort tiden igår och därför har inget inlägg om måndagen i Stockholm dykt upp än och lär nog inte göra det idag heller för jag har sån jäkla huvudvärk just nu. Men jag ska iallafall berätta vadjag har gjort idag.

Halv tolv ungefär så åkte vi och hämtade Sonja och Sandra och så åkte vi mot Solf till Kemppi, eller som det egentligen heter Ratsastustila Kemppi, på ridlektion. Jag fick rida en fjording vid namn Lara som jag har ridit en gång tidigare och den gången tyckte jag inte riktigt om henne för att jag tyckte att hon var ganska så slö och liksom framtung, om ni förstår hur jag menar, plus att jag kände mig lite för lång på henne men idag ändrades allt typ. Hon var inte alls så slö som jag tyckte sist jag red henne och hon var inte så framtung, bara i slutet, och jag kände mig inte så lång på henne. Hon var faktiskt riktigt rolig att rida, att hon ären söt fjording har jag inget emot heller. ;) När jag kom hem åkte vi och åt och sen så började jag läsa på rella och har läst igenom det en gång. Nu ligger jag bara i sängen och vill typ sova eller nått så hejdå! Ha det bra!

Vill så gärna åka! Någon som ska dit? :D

Ovido - Quiz & Flashcards