Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Sandra Skinnars - 5 februari 2015 21:07

Vart har den här veckan tagit vägen? Var det inte måndag just?! Trodde att det skulle kännas jätte långt till helgen och tills jag kan åka till stallet igen men nu blev det inte så, vilket förstås är skönt. Jag är säker på att veckan har gått snabbt tackvare min inställning den här veckan. Ni vet det där "Inställningen avgör. Alltid." har varit i mitt huvud hela tiden typ och jag har mer eller mindre inte haft någon negativ tanke den här veckan.

Idag efter skolan gjorde jag rostatbröd och varm Oboy och bara tog det lugnt en stund sen åkte jag och Simme med traktorn till skolan för Simme skulle på dragspelslektion och jag var tvungen (och ville) skjutsa eftersom att varken mamma eller pappa var hemma. Jag satt utanför och läste på engelska medan han var inne och spelade. Efter att vi kom hem har jag haft mamma att förhöra mig på engelska och jag har även svarat på frågorna som jag fick i kommentaren, det kommer upp imorgon medan jag är i skolan.

Imorgon efter skolan ska hela familjen åka till Närpes simhall och simma. Roligt! Annars i skolan imorgon är det bara teoretiska timmar men den brukar gå ganska snabbt iallafall.

Nu ska jag börja sova så vi hörs imorgon! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 5 februari 2015 06:05

Godmorgon! Nu ska jag läsa finska orden! Hoppas ni får en bra torsdag! Kram!

Gammal bild men saknar hästarna...

Ovido - Quiz & Flashcards