Sandra Skinnars

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Sandra Skinnars - 8 februari 2015 21:25

Så jäkla stolt över mig själv eftersom att jag har gjort en prezi presentation idag om hästen som det fortfarande är typ en och en halv vecka kvar tills jag ska presentera. Jag har tidigare gjort en power point presentation om hästen också men ville pröva att göra en i prezi och jag tycker att det var jätte roligt att göra en presentation där och snyggt blev det för att vara första gången.

Imorgon är det måndag och jag längtar redan till att få vakna upp och logga in på min mail och se ett nytt "The Kick" mail från Kalle Ulff. Blev så jäkla taggad förra måndagen när jag hade läst det första.

Nu ska jag sova så att jag får läsa det där peppande mailet snart! Imorgon efter skolan ska jag till gymmet med Sonja, Sandra är sjuk igen. Krya på dig sötis! <3 Hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi! Det kan bli lite sämre bloggning den här veckan eftersom att jag har förhör/prov onsdag, torsdag och fredag. Men jag ska se vad jag hinner! Kram och sov gott!

Av Sandra Skinnars - 8 februari 2015 11:53

Hej! Jag steg upp lite före tolv idag. Det händer inte ofta kan jag säga men jag har sovt så dåligt i natt för det har buldrat på taket då det har blåst så hårt. Det blåser fortfarande ganska hårt, annars är det jätte fint väder ute. Vad ska ni göra idag då? Jag ska nog bara ta det lugnt och inte göra så mycket. 


Igår så gjorde jag heller inte så mycket. Jag gjorde mat till familjen, köttfärssås och spagetti. Det blev riktigt gott! I fredags efter skolan så ååt jag lite när jag kom hem och sen packade vi väskorna och åkte till Närpes simhall. Jag tål inte klor så bra så jag var i vattnet i typ en timme och sen när alla var ombytta så åkte vi till Casa och jag åt en jättegod sallad.


Just nu sitter jag och lyssnar på The Fooo Conspiracy på Spotify, nu just är det Vulcano som spelas.

Den är så bra!


Nu ska jag gå och äta! Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag så hörs vi! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards