Sandra Skinnars

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Sandra Skinnars - 3 februari 2015 21:39

Du som hade skrivit en kommentarmed massa frågor, kan du möjligtvis skriva en ny kommentar? Jag hade skrivit ett svar tilldig men tryckte på radera kommentar istället för spara kommentar så nu är den borta. Alltså förlåt! Jag förstår att det tog lång tid att skriva frågorna men kan du snälla skriva en ny kommentar för jag tyckte att dina frågor var väldigt bra. Jag minns en fråga som jag kan svara på och det var vad jag tyckte om dagens Taisto information? Jag blev faktiskt peppad på att börja träna och tycker att det ska bli roligt att börja träna. Antagligen vet inte ni från Sverige vad Taisto är... Hur ska jag förklara det på ett kort sätt? Man tränar muskelkoordination i sex veckor tror jag att det var och målet är egentligen att vinna över sig själv alltså att bli starkare/bättre. Det är väl kort om vad Taisto är. Nu hoppas jag verkligen att du som skrev frågorna kan ta dig tid att kommentera igen! Sorry!!

Skolan gick smärtfritt förbi idag och det kändes konstigt att inte behöva åka upp till stallet efter skolan. Det var nästan så pass att jag tänkte börja byta om närjag kom hem och åka till stallet och sen slog det mig att hej du ska inte upp till stallet nå mer nu. Haha! Jag har verkligen bara tyckt att det har varit roligt att ta hand om hästarna de här dagarna.

Ikväll kom Nåro hit med en liten present som var jätte fin, en plånbok från Guess. Sen gick vi, jag och Nåro med varsin hund, på en kort promenad. Riktigt trevligt! Nu efter att jag kom hem från promenaden så har jag tagit det lugnt och tittat på ett program som, om jag minns rätt, heter 'Djurens hjältar'. Riktigt intressant program faktisk!

Nu börjar det bli ganska sent så jag ska sova. Godnatt, hörs imorgon!

Jag i skolan idag! :)

Av Sandra Skinnars - 3 februari 2015 06:23

Har du sovit gott? Det har jag gjort iallafall. Hur ser er tisdag ut? Jag har en lugn dag med endast två teoretiska timmar och kvar stående fyra har jag syslöjd och musik. De teoretiska timmarna har jag finska och samhällslära så det är inga dåliga ämnen det heller. Finska gillar jag faktiskt men jag är inte bra på att prata eller skriva. Haha bra kombination där! Samhällslära gillar jag också för det är så sjukt intressant.

Efter skolan idag ska jag börja läsa på engelska provet som jag har på fredag. Det är otroligt många ord som ska in pluggas och typ passiv eller nått sånt. I vilket fall som helst ska jag börja läsa på det idag för nu ska jag skärpa mig i skolan och höja lite vitsord när jag ändå är så jäkla peppad.

Nu ska jag gå upp och börja göra mig i ordning för skolan. Ha en riktigt bra dag så hörs vi senare idag! Kram på dig!

Ovido - Quiz & Flashcards