Sandra Skinnars

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 16:02

VAD TYCKER DU OM DEN?

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 15:34

Hej, här får ni några bilder. Både från idag och förr i tiden! ;)

Ludde när jag var ute och fotade idag.

En bild jag gillar. Från när jag var ute idag.

Häst i Danmark.

Katinka i somras någon gång. 

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 13:32

Kom in ganska snabbt. För att det blev kallt. Så jag tänkte att det var bäst att gå in igen. Så jag inte blir mer förkyld... Men nu ska jag gå och äta lite och sen ska jag sätta in bilderna på datorn. Vi hörs!

Av Sandra Skinnars - 20 januari 2013 12:40

Hej, nu har jag läst och gjort läxorna. Jag känner mig starkare och min självskänsla känns starkare allt känns så bra just nu. Hoppas att det känns lika bra i skolan sen imorgon också! Men nu ska jag klä på mig och gå ut och fotografera. Så ni får väl några bilder sen! Kram!

KEEP CALM
AND
BE STRONG

Ps. Från vänster: gjort idag, högra gjorde jag förra helgen typ!!!

Av Sandra Skinnars - 19 januari 2013 21:24

Så j*vla ledsen över att JAG inte mår bra och att bloggen inte alls uppdateras... Jag VILL ju att ni ska stanna kvar. Det vet NI! Elr hur?! Jag hoppas det iallafall! Men det var det som var det vikktigaste av allt. Sen tänkte jag också säga att jag har blivit så j*vla förkyld. Täppt i näsan och allmänt slut i hela kroppen. Men nu SKA jag komma igång med bloggen igen! Godnatt!

Ps. Om ni bara skulle veta vem jag var/är arg på, så skulle ni stå/sitta och gapa. Det kan jag slå vad om!

Av Sandra Skinnars - 17 januari 2013 18:53

I skolan var jag ganska glad och så. Men nu är det piss down! Alltså bloggen får lida nu! Tyvärr! Men jag mår inte bra. Det är bara så. Jag vill att allt ska bli precis som förr... Så bli inte arga om jag inte uppdaterar.

Ps. Ellen I love you!!!! <3 <3

Av Sandra Skinnars - 16 januari 2013 21:39

Hur f*n ska jag göra imorgon?! Ska jag alls prata med dig?! Ska jag va med dig??? Frågor direkt från huvudet! Men godnatt haters and lovers! Haters gonna hate lovers gonna love but i don't now if I will hate you or like you!!!

Av Sandra Skinnars - 16 januari 2013 18:38

Hej, ville bara säga att jag inte är lika arg längre. Men fortfarande vet jag inte vad jag ska göra...

-

Det är en tjej som vet vem jag var/är lite arg på (jag vet att jag var skit arg för några timmar sen, men jag är inte lika arg nu) och det stannar mellan oss. Mig och min "lillesyster" Ellen! Hon bor i Sverige så det är lite komplicerat. Men vi håller kontakten, och det ska vi göra in i det sista. Eller hur Ellen? Det var bara det jag skulle säga.

Ovido - Quiz & Flashcards