Sandra Skinnars

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Skinnars - 16 januari 2013 15:30

Hej! För det första, rubriken handlar inte om någon av er. Eller jo... en gäller det!!!

För det andra! Jag hatar dig din j*vla idiot!!! (Kom ihåg att det bara är en person jag pratar om nu!) Jag hatar dig, jag hatar dig, JAG HATAR DIG!!! Du är så j*vla idiotisk!

-

Jag behövde bara skriva av mig lite! Skolan var skit, du var skit, nästan allt var skit. Fast jag inte visade det! Men nu ska jag iallafall göra läxorna. Har matteförhör imorgon också! Och sen ska jag fixa mina naglar. Om jag hinner/orkar! Puss på er!

Förutom dig din skitstövel!!!!

Agree ??

Av Sandra Skinnars - 15 januari 2013 21:19

Av Sandra Skinnars - 15 januari 2013 17:03

Hej, just nu sitter jag och chattar med Madde och hennes <3 på FB. Vet inte vad jag ska skriva mer... Jooo! MIN MOBIL (den som vi hade på service) HADE TYDLIGEN FUKT SKADOR. SÅ DEN ÄR SKROT!!!!MEN JAG SKA VÄL FÅ EN NY MOBIL. Men just nu har jag pappas. Han har en annan, såå! Men jag har laddat ner instagram. Så följ mig där på: sandra_skinnars Annars var det inget mer. Så nu ska jag gå!

 

Av Sandra Skinnars - 15 januari 2013 12:17

Hej, har rast nu så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg. Jag har pappas mobil nu, tills jag får tillbaka min egen. Så jag har laddat ner bloggplatsen appen bland annat. Men nu ringde det in så nu måste jag gå! Kram!

Av Sandra Skinnars - 14 januari 2013 14:56

Hej, skolan var bra idag. Och nu så har Simme en kompis här. Men senare ikväll så ska jag till stallet. Men nu så ska jag äta lite och sen ska jag göra läxorna. Kram!Ps. Bloggar från ipaden nu! :)

Av Sandra Skinnars - 13 januari 2013 16:51

Hej, är så glad så jag kan knappt skriva. Pappa, mamma och Simme har varit i stan. Pappa köpte en ny bil!!!!!!! Och så fick vi en Ipad med på köpet! Är så glad! Men det är hela familjens men jag klarar mig väl! Hahaha!! Det är bara en sak. Vi får ingen nätanslutning på den! Men nu måste jag gå och stirra på den lite mer! Ni hör ju själva... JAG ÄR VÄLDIGT GLAD!!!!!!!!!!! Puss och kram!

Av Sandra Skinnars - 13 januari 2013 08:35

Hej, sorry för min ur usla updatering nu i helgen. Men jag har inte orkat med bloggen helt enkelt. Men igår så var mommo och moffa här. De kom 11.oo och åkte 16.oo (finsk tid) sen typ kl. 18.oo (finsk tid) så åkte vi till fammo och faffa och kom hem där kl. 21.30 (fortfarande finsk tid) och då gick vi och sova. Men jag vet inte vad jag ska göra nu idag. Vi får väl se! Kram!

Så här såg jag ut när vi hade främmande (dom där konstiga).

Av Sandra Skinnars - 10 januari 2013 17:57

Hej, skolan var rätt ok idag med! Men nu när jag sitter här på datan och skriver det här så är jag allmänt nere. Känns som om ingen/inget kan göra mig glad just nu. Ingen/inget förutom... Det säger jag inte! Men hon/han/det/den skulle nog få mig på bättre humör. Men jag har ingen blogglust just nu. Som ni kanske förstår. Så jag hör av mig när det känns bättre! Antagligen redan imorgon. Då är det fredag och vi är en vecka närmare sommarlov! Men bye bye!

Ovido - Quiz & Flashcards