Sandra Skinnars

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Skinnars - 4 januari 2013 12:01

när jag tittar på min statistik!!! Ni är fucking awesome! I love you all! Fortsätt så!!! Puss, puss, puss, PUSS!!!

Av Sandra Skinnars - 4 januari 2013 11:29

Hej, nu har jag ändrat design och jag tycker att det blev ganska snyggt. Så nu ska jag ha det så här en stund. Iallafall försöka. Jag tycker att det är så roligt att fixa och trixa med det. Men jag ska försöka hålla det så här nu en stund iallafall. Här kommer lite fler snygga saker som jag tycker att jag skulle kunna ha:

 Tänk er den här tröjan...

 och de här byxorna.

 Den här en varm sommardag.

Allt från rutstore.se älskar den sidan. Men nu ska jag kolla lite mer saker. Ha det bäst! Kram!

Av Sandra Skinnars - 3 januari 2013 20:18

Har kollat runt på rutstore och hittade ett par saker. En sak är de här ursnygga jeansen:

Alltså jag älskar dem! Måste verkligen klicka hem dom. Ska bara övertala mamma först! ;)

Jag kommer att börja ha något sånt här grejs nu framöver. Men nu ska jag ut med Ludde och sen ska jag väl gå ovh sova. Sov gott, I love yah!!!   

Av Sandra Skinnars - 3 januari 2013 18:15

Det hela började sommaren/hösten 2011. Jag var hemma med mamma, pappa, Simme och hans en kompis. Jag, pappa,Simme och hans kompis var ute. Jag vet inte vad pappa gjorde och inte vad jag gjorde heller. Men jag tror att Simme och hans kompis körde moped/cross. Simme kom i vilket fall som helst körande mot mig och sa: "Eleonor kommer gående med en liten häst!" och nu kommer en liten rolig grej. Jag sprang efter Simme mot postlådorna (typ 100m) som om det bara skulle ha varit ett sammanträffande. Men ja, vi hälsade och jag klappade den "lilla hästen". Som var sååå söööt! Eleonor sa att hon hette Katinka och att jag gärna får komma och borsta och pyssla med henne i stallet någon gång. Hon gick vidare hemmåt och jag gick också hem. Den natten drömde jag att Katinka var min bara min. Min och ingen annans. Det gick väl någon vecka eller så före jag skickade ett sms och frågade om jag kunde komma till stallet. Jag åkte dit och jag fick borsta henne och mocka lite tror jag. Hon ville inte stå stilla, hon nafsade och ville ha godis, hon kanske sparkade lite och så när man skulle kratsa hovarna. Men jag har som hästskötare, om vi säger så, blivit mer säker på allt och jag har att tacka Katinka otroligt mycket för det, Eleonor också of course. Ja, jag var väl där några gånger. Vintern närmade sig och Eleonor sa att Katinka skulle på foder över vintern för att bli in körd och så. Jag bara: "Jaha!". Jag saknade henne ganska mycket då. Hon den "lilla hästen"! Men jag fick vara i stallet under vintern och borsta en häst som hette Truudi, tror jag, men det var inte samma sak... Jag var dit (där Katinka var på foder) en gång med Eleonor och mamma och fick gosa lite med henne och fick rida en annan shettis som hette Fernando. Första och sista gången jag red en shettis troligtvis. Sen kom äntligen sommaren. Jag var med och hämtade Katinka och vi åkte med henne till Lolax (typ 1-3 km här ifrån) där hon skulle stå. Vi släppte in henne i en hage där och pratade med Nina som bor där. Sen skjutsade Eleonor hem mig och hon åkte hem också. Det blev sommarlov och jag skickade nog ganska snabbt och frågade om jag kunde komma till stallet. Den första gången som jag skulle dit, så var min kompis Cecce med. Och vi cyklade dit. När jag kom dit så hämtade vi och hämtade Katinka och Tina (en annan shettis där). Vi borstade bara. Och när jag borstade Katinka så stod hon stilla, hon nafsade inte och hon sparkade inte när jag kratsade hovarna. Hon stog helt stilla och sov nästan. Jag blev riktigt förvånad faktiskt. Jag var där mycket och körde henne och så. Sen efter den bästa sommaren hittill så närmade sig hösten och... VINTERN! Den sista veckan före hon skulle åka tillbaka till Solf (där hon är på foder) var jag i stallet. Hon skulle åka på onsdag. Jag var där lördag till tisdag så det var ju inte en hel vecka men ni fattar. På lördag så var jag dit med min kompis Ester. Vi borstade först. Jag hade Katinka och Ester hade Tina. När vi hade borstat klart så satte vi på selarna med hjälp av Eleonor förståss. Och sen så körde vi en bit. Jag körde Katinka (of course) med Tindra (Tinas lilla tjej) fast bunden efter kärran, så att hon också skulle få motion. Ester körde Tina. På söndag var jag själv där... Eller ja, inte själv Eleonor var där också men jag hade ingen kompis med. Då körde jag Katinka också. På måndag så var jag dit och borstade henne först. Sen satte jag på henne tränset och gick ut och gå med henne. Eleonor cyklade till sin sambos föräldrar och jag fick gå med Katinka själv. Jag pratade med henne, tog bilder på henne, kramade om henne hundra gånger minst och grät lite. Hon skulle ju åka i övermorgon. På tisdag så var jag i stallet och bara borstade och myste med henne. Då kom Eleonor inte ens dit så jag fick gosa och prata och allt med henne! På onsdag, dagen jag inte ville skulle komma, så åkte faktiskt jag med till Solf och sa "Hejdå vi ses nästa sommar!" När jag kom hem på kvällen så gick jag in på mitt rum, stängde dörren, la mig på sängen och grät! Jag var så ledsen över att hon inte var i Lolax. Men nu där emot så är jag ganska mycket med i stallet på kvällen och mockar, fixar kraftfoder, fixar höpåsar till morgonen och tar in hästarna. Men det är en annan historia!

Så vacker! Jag saknar dig! Vi ses i sommar! (mer än ifjol) :D
JAG ÄLSKAR DIG, KATINKA! MYCKET MER ÄN NÅGON KAN FATTA! ÄR DU REDO? FÖR HÄR KOMMER KYSSEN! *smack*
-
Grattis till dig som orkade läsa och jag hoppas att ni läste allt. Jag har verkligen gråtit otroligt mycket när jag har skrivit det här ibland! Puss och kram!
Av Sandra Skinnars - 3 januari 2013 18:01

Har redigerat en bild. Här kommer den:

 Gick bara att få fram den i miniatyr, men klicka på den så blir den större.

Men imorgon kommer nå knäppa mäniskor hit (nämner inga namn) -_- Kommer att bli sååå kul... NOT! Men för väl överläva för på lördag ska jag till stallet med Ester. Kuligt, kuligt! Ska pyssla med hästarna och hjälpa till i stallet! (y) Men chattar sådär btw fortfarande med bästa Madde så... Puss på er!

Av Sandra Skinnars - 3 januari 2013 16:30

Hej, redigerade några bilder sådär snabbt bara och satte ihop en snabb header. Blev helt nöjd med den. Men bara jag får nå bra bilder tagna så ska jag göra en finare och bättre. Men just nu får det vara så.

-

Nu sitter jag och chattar med världens bästa tjej på FB. Alla vet väll vem jag menar. Jo, Madde såklart. Men nu ska jag fortsätta med det! Puuuss!!!

Av Sandra Skinnars - 3 januari 2013 13:19

Hej, idag har jag varit till tandläkaren. Inga hål!  Jag har aldrig haft några hål inte ens början till ett.  Hahaha! Nu ska jag bara sitta här och va på datorn!

Ovido - Quiz & Flashcards