Sandra Skinnars

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Sandra Skinnars - 2 juli 2013 14:50

Hej sorry för lite dålig bloggning men har inte orkat. Var ju till stan igår då och ni har redan fått bilder på det... Har inget att blogga om typ. Jo just det jag åkte inte till stallet nå igår då men ska ju dit nu ikväll på vkr så. Ska cykla och det blåser som f*n alltså. Kommer vara död när jag kommer dit jue. Det börjar halv sju så jag ska åka hemifrån där runt sex typ. Brukar ta en kvart dit typ men jag vill komma lite tidigare än alla andra eftersom att jag ska hjälpa till så jag åker väl lite före sex. Nu ska jag skicka och kolla lite med Nina var vi ska vara och vad vi ska göra ikväll så att jag vet lite. Ha en bra fortsättning på dagen! Puuss!!

Glömde att sätta upp bilden igår! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards