Sandra Skinnars

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Sandra Skinnars - 14 juli 2013 08:17

Hej och godmorgon sötaste ni! Jag har ju inte bloggat nå sen i torsdags och det är för att vi åkte till villan i fredags och jag visste inte det så jag hann inte skriva det. Det är ju klart att jag har med mig mobilen, men jag har inte orkat blogga har varit så trött hela tiden. Men jag har inte gjort nått speciellt under de här dagarna jag inte bloggat. Eller igår så var jag, pappa och Simme hem en stund. Pappa och Simme var på nån aktion och jag hade tänkt åka till stallet och köra Katinka men det gick inte för Eleonor och Nina var ute med hästarna då. Eleonor red Torsten och Nina körde Tina och hade Katinka på släp. ;) Men när de började närma sig mitt hus så ringde Eleonor och sa att jag fick rida hem Torsten den sista biten så det gjorde jag också. Så sjukt länge sen jag ridit honom och han var lite lugnare än förut nog, så det är ju bra. Nej nu ska jag sluta. Jag är inte säker på om vi åker hem idag eller i morgon... Men ha det bäst! :)

Underbarare shettis får man leta efter! <3<3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards