Sandra Skinnars

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Sandra Skinnars - 11 juli 2013 08:06

Idag så ska jag, mamma och Simme åka till mommo och moffa. Vet inte när vi åker och vet inte när vi kommer hem.

Igår så åkte jag först till stallet cirka halv 3 och började borsta och göra Katinka fin. Sen kom Nina ut och hon hämtade Torsten och Tina. När jag hade borstat klart Katinka så började jag borsta Torsten och då en stund efter kom Eleonor. Jag borstade klart Torsten och Eleonor satte selen på Katinka och sen sadlade jag Torsten. När alla var klara så åkte vi iväg. Jag körde Katinka, Nina körde Tina och Eleonor red Torsten. Vi körde/red dem till den nya hagen och stallet... 1 km från mig så jag är skit glad men har inte riktigt förstått att det finns hästar där igen och inte vilka som helst. Mina älsklingar!! <3 Sen åkte jag ju till Molpe och red Minetta, Nina red Rappen, Sonja red Tindra och Sandra red Lillebror. Det var första gången Tindra blev riden på riktigt. Vi gick till sjön och jaa. Det gick riktigt bra. Jag var den enda som var tirr om fötterna. Hähä! Nejmen nu ska jag gå i duschen. Höras kanske ikväll! :*

Ovido - Quiz & Flashcards