Sandra Skinnars

Alla inlägg den 3 juli 2013

Kul

Av Sandra Skinnars - 3 juli 2013 19:47

Hej! Igår på vkr så var det bara två barn och en mamma plus jag, Nina, Eleonor, Maja och Elias (Maja och Elias är Ninas barn). Sprang runt med Tina först när de red på henne sen satte vi selen på henne och de fick köra henne och det tyckte hon va jättekul för hon har inte blivit körd på jättelänge bara riden typ. Så hon började till och med galoppera! Haha!! Och där sprang jag bredvid haha!!! Blev helt slut. Fick ju motion iallafall + att jag cyklade dit och hem. :)

Idag så gjorde jag inget speciellt alls på förmiddagen men klockan 17 så mötte jag upp Ester och vi åkte till stallet och körde Tina och Katinka och Tindra var också med. Det var väl ganska kul nog...

Kom hem för ca 45 minuter sen typ och nu ligger jag i min säng och lysdnar på lugna favoriter på mobilen. Men det är sämsta låten ever så nu ska jag sluta och lyssna på nått på youtube istället. Jo, förresten så åker jag troligen till villan imorgon och kommer hem först på söndag. Kul... NOT! Rädda mig någon! Men kanske det kommer sol så att man kan sola lite eller kanske bada... Jag har faktiskt inte badat nått alls ännu iår. Nu kom det en bättre låt men hejdå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards