Sandra Skinnars

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Sandra Skinnars - 28 juli 2013 21:16

Sov gott alla! Imorgon ska jag kanske och rida om det inte regnar riktigt ordentligt. Men vi får se! Nu ska jag sova. Skriver imorgon. Puss och kram

Av Sandra Skinnars - 28 juli 2013 17:43

Nu har vi just kommit hem och jag vill bara vara för mig själv... Det visar regn imorgon och jag har faktiskt saknat regnet. Så mysit inne då det regnar. Men nu ska jag kolla film typ.

Av Sandra Skinnars - 28 juli 2013 07:43

Godmorgon på er! Sovit gott? Idag ska vi åka hem nån gång på eftermiddagen tror jag. Så jag vet inte vad jag ska göra. Ska iallafall kolla med Sonja och Sandra om vi kan åka till stallet nu nån dag. Kanske imorgon eller nått. Skolan börjar ju om 16 (!!) dagar, så det gäller att planera in roliga saker nu. Tycker jag... Nej nu ska jag sluta babbla. Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards