Sandra Skinnars

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sandra Skinnars - 4 juli 2013 18:44

Alltså satan i gatan va snygg han är! Keegan Allen! Haha!!! Nej men på riktigt får man bli snyggare eller?! Den här bilden har jag som bakrundsbild på mobilen på hemskärmen just nu. <3

Alltså pretty little liars går på TV3 nu så jag har kollat på det nu och fan vad det är bra alltså! Det finns på swefilmer också men jag har glömt både lösenordet och användarnamnet där så jag kan inte kolla det. Men fan det är bra alltså!!!!

Jag kom på att jag var till Närpes igår på förmiddagen. Mamma köpte nya gardiner åt mig och en klänning och en tunika/klänning från Halpa Halli men jag kom inte ihåg att ta nån bild så det får bli när jag kommer hem istället då.

Idag före vi åkte till villan så var jag och mamma till bibban så jag lånade två böcker... En pretty little liars bok och en bok som heter sjutton år och skitsnygg (om jag minns rätt). Har börjat läsa pll boken och den är minst lika bra som serien. :) Så nu ligger jag jag på loftet/vinden och ska läsa lite till medan dom andra är ute och tråkar. Det är mulet så det går inte att sola eller nått heller. Nej men ha det bra! Jag ska göra det bästa av situationen här genom att läsa och drömma mig bort härifrån.

Här kommer ännu en bild på min man. ;)

Ojdå nu dog jag lite här!!!! <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards