Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Sandra Skinnars - 7 juli 2013 21:00

Hej! Nu sitter jag i en skön fåtölj och har kollat solsidan och gustavsson 3tr med Simme och nu ska vi kolla nått annat. Har chattat med Sonja och Madde lite också men inte nu längre.. :) Ska troligtvis till stallet på tisdag nån gång. Inte bestämt riktigt ännu. Men om vi åker så ska troligen jag och Sandra (haha, Sandra x2) rida Rappen Sonja rida nån av shettisarna. :) Kuligt! :) Vet inget mer jag ska skriva mer nu men vi hörs imorgon. Godnatt i förskott nudå! :) 

Här får ni en bra låt av Avril Lavigne. Låten heter Girlfrend som ni nog ser.

Nu blev jag sugen på chokladbollar så nu ska jag göra det. :P

Av Sandra Skinnars - 7 juli 2013 14:59

Jag är med & tävlar på nellieberntsson.se om att vinna ett egen designat pannband! Var med du också! :)

Av Sandra Skinnars - 7 juli 2013 08:39

För det första så har jag tagit bort två senaste inläggen för jag ville inte ha kvar dem!

Igår så åt vi frukost nångång och sen efter lunch så åkte vi hem. Pappa och Simme åkte och kolla fotboll och mamma åkte på "tomatkarnevalen" med sin en kusin eller nått och jag stannade hemma. De var borta i tre timmar typ och jag gjorde nästan ingenting. Satt med iPhonen och iPaden i högsta hugg typ hela tiden. ;) Eller jag var i duschen och vattnade blommorna där ute och typ sju eller nått så kom de andra hem och då så åkte vi tillbaka till villan och grillade. Jag åt allt förutom köttet. ;P Sen efter maten så till efterrätt så åt vi grillade bananer med grädde och strössel. Först var det ganska gott men efter halva så ville jag inte ha mer. Så då fick vi grilla marschmellows (stav) och det var så sjukt gott! :) Sen kollade jag, pappa och Simme film till typ elva eller nått så jag orkade inte blogga då...

Idag så ska vi bara vara här till senast två eller nått för mamma och pappa ska på dans ikväll så då ska jag och Simme vara ensamma hemma. Vi kommer säkert ha värsta träningspasset med Wii, typ Zumba och springa och ja fy s*tan vad det är jobbigt men så himla kul! :) Men vi får se! Jag ska uppdatera er mer idag än alla andra dagar och det lovar jag. Men nu ska jag gå! Alla andra sover meen! Haha! Puss och ha en bra dag så hörs vi!

Ovido - Quiz & Flashcards