Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Sandra Skinnars - 9 juli 2013 21:27

Idag har jag hjälpt till hemma och gjort mat, det blev hemmagjord pizza och det blev jätte gott. Sen nu på kvällen så var jag ut och fick en liten bit med Ludde och pratade lite med en granne och sen gick jag i duschen och nu har jag kollat Allsång på Skansen med familjen.

Imorgon blir en häst dag kan man väl säga, iallafall på eftermiddagen. Typ 15 så hämtar Eleonor mig och vi (jag, Eleonor och Nina) ska flytta hästarna till Eleonor och det är typ 1 högst 2 kilometer från mig. Fattar ni hur glad jag är?! Haha!! Jag ska köra Tinka, Eleonor rida Torsten och Nina köra Tina. Rappen och Tindra är i Molpe... Sen typ 18 så ska jag gå till potatishallen och så kommer Nina och hämtar mig och sen åker vi och hämtar S & S och så åker vi till Molpe. Jag ska rida Minetta. Jag har aldrig ridit henne, vet knappt hur hon ser ut men jag tror att hon är typ nordsvensk eller nått. Hon är iallafall ganska stor (jag har sett henne lite nog). Sonja ska få pröva att rida Tindra, Sandra ska rida Lillebror och Nina ska rida Rappen. Kommer bli en rolig dag det där. Men nu ska jag försöka sova. Kraaam

Kan någon snäll typ köpa en mops åt mig??? Hur söta liksom?! :) <3

Av Sandra Skinnars - 9 juli 2013 07:39

God morgon! Jag sa ju att jag skulle vara vaken 10 men jag vaknade 8 och är lite väl trött. Jag har bara sovit typ 7 och en halv timme så... Jag kanske somnar om. Haha! Men idag har jag inget planerat. Ska väl kolla några filmer under dagen och bara dega i sängen. Fan vad jag önskar att det DÄR händer... Jag berättar sen när det händer för det kommer hända snarast. Vet inte vilken dag och så men det kommer bli så bra och kul! Nu ska jag kolla film. :P Kraaaam och ha en bra dag! Jag hör av mig senare! :*

Ovido - Quiz & Flashcards