Sandra Skinnars

Alla inlägg under februari 2014

Av Sandra Skinnars - 20 februari 2014 21:05

Hej! Mitt hår är fortfarande lite fuktigt sen jag var i duschen och jag är så jätte trött så nu ska jag sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 19 februari 2014 21:20

Halva veckan har ju redan gått nu. Bara två dagar kvar nu så tar jag sportlov en vecka. Skönt det ska bli alltså! Börjar bli trött såhär i slutet av skolan nu. Efter sportlov så är det 2 perioder kvar i skolan. 1 period=6 veckor men tror att sista perioden är sju veckor. Vilket betyder att det är 13 veckor kvar i skolan. 13 x 5 (5 skoldagar)=65. Så 65 dagar kvar i skolan. Kan det stämma?

Hehe! Blev lite kvälls matte här nu. Men yes! Nu ska jag börja sova så godnatt!

~I think I like you but I should't do that~

Av Sandra Skinnars - 18 februari 2014 21:04

Hej! Min tisdag har varit som en helt vanlig tisdag so nothing special to tell you.

Imorgon är det onsdag och jag börjar med nittio minuters finska. Oj yes! Nej men jag gillar finska. Jag gillar språk överlag men inte modde. ;) Nej nu ska jag snart börja sova. Vi hörs imorgon! Puss och godnatt!

Laddade just ner denna appen, kände att jag bara måste testa den

Av Sandra Skinnars - 17 februari 2014 22:04

Ledsen för sen bloggning nu men ska skriva lite kort om dagen nu. De fyra första timmarna löpte på som vanligt iskolan och sen åkte jag till tandläkaren och det gick riktigt bra. Nör jag kom hem så åt jag och så har jag gjort en inlämningsuppgift i geografi och lite k biologin och läst på geografi prov annars så har jag inget speciellt att berätta så ni ska sova gott så hörs vi imorgon.

Av Sandra Skinnars - 16 februari 2014 21:13

Orkade inte göra klar biologin men den ska in på torsdag. Ska försöka få den klar imorgon. Har inte gjort något speciellt idag men jag har varit i duschen ikväll och kanske mest tagit det lugnt. Hoppas att ni har haft en bra söndag allihopa. Min har varit helt ok!

Av Sandra Skinnars - 16 februari 2014 09:20

Har inte bloggat nå sen i fredags så nu ska jag skriva lite. I fredags så kom Madde hit efter skolan och var här till sju typ.

Igår så åkte jag till stallet där halv tre kanske och tänkte gå ut och gå med Katinka men det var så halt så jag kunde inte gå så långt. Hon var inte riktigt sig själv heller för hon hade öronen bakåt hela tiden nästan det brukar hon inte ha. Men Eleonor funderade att hon kanske brunstar så jaa... På kvällen så kom Sonja och Sandra hit och vi spelade Alfaphet och tittade på melodifestivalen. Jag var vaken ända till halv ett typ.

Idag ska jag göra en biologi grej men det är väl det ända jag har i planerna idag förutom att gå i duschen. Ha en riktigt bra söndag hörni!

Av Sandra Skinnars - 14 februari 2014 05:56

Godmorgon! Ville bara önska er en bra alla hjärtans dag och påminna er om att om ni inte är tillsammans med någon, så ha kul med dina vänner istället eller din egen familj eller bara någon som betyder mycket för dig själv.

Av Sandra Skinnars - 13 februari 2014 21:11

Har tyvärr inte haft tid för att blogga idag. Efter skolan så har jag läst på biologi förhör och gjort läxor och sen var det skönt att bara ta det lugnt och titta på tv. Nu ska jag börja sova för jag är verkligen jätte trött! Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards