Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 3 februari 2015

Oh no!

Av Sandra Skinnars - 3 februari 2015 21:39

Du som hade skrivit en kommentarmed massa frågor, kan du möjligtvis skriva en ny kommentar? Jag hade skrivit ett svar tilldig men tryckte på radera kommentar istället för spara kommentar så nu är den borta. Alltså förlåt! Jag förstår att det tog lång tid att skriva frågorna men kan du snälla skriva en ny kommentar för jag tyckte att dina frågor var väldigt bra. Jag minns en fråga som jag kan svara på och det var vad jag tyckte om dagens Taisto information? Jag blev faktiskt peppad på att börja träna och tycker att det ska bli roligt att börja träna. Antagligen vet inte ni från Sverige vad Taisto är... Hur ska jag förklara det på ett kort sätt? Man tränar muskelkoordination i sex veckor tror jag att det var och målet är egentligen att vinna över sig själv alltså att bli starkare/bättre. Det är väl kort om vad Taisto är. Nu hoppas jag verkligen att du som skrev frågorna kan ta dig tid att kommentera igen! Sorry!!

Skolan gick smärtfritt förbi idag och det kändes konstigt att inte behöva åka upp till stallet efter skolan. Det var nästan så pass att jag tänkte börja byta om närjag kom hem och åka till stallet och sen slog det mig att hej du ska inte upp till stallet nå mer nu. Haha! Jag har verkligen bara tyckt att det har varit roligt att ta hand om hästarna de här dagarna.

Ikväll kom Nåro hit med en liten present som var jätte fin, en plånbok från Guess. Sen gick vi, jag och Nåro med varsin hund, på en kort promenad. Riktigt trevligt! Nu efter att jag kom hem från promenaden så har jag tagit det lugnt och tittat på ett program som, om jag minns rätt, heter 'Djurens hjältar'. Riktigt intressant program faktisk!

Nu börjar det bli ganska sent så jag ska sova. Godnatt, hörs imorgon!

Jag i skolan idag! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards