Sandra Skinnars

Alla inlägg under februari 2015

Av Sandra Skinnars - 1 februari 2015 10:49

God dag på er! Hur har er förmiddag sett ut? Min har varit rikigt lugn och jag har bara varit på datorn och lyssnat på musik typ. Senare idag ska jag åka upp till stallet och om Sandra och Sonja kan komma upp till stallet så ska vi motionera båda hästarna men om dom inte kan komma så kan jag bara motionera Katinka. egentligen är det bara meningen att jag ska motionera Katinka men Torsten har så himla mycket energi och jag tänker att jag kan gå lite med honom i hagen för då om han skulle komma på nått bus så är vi ändå in i hagen, men jag tror att det är bäst att ta med Katinka fast man är i hagen så att Torsten inte blir nervös pga. att Katinka inte kommer med. Så jag hoppas verkligen att Sandra och Sonja kan komma med upp.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards