Sandra Skinnars

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Sandra Skinnars - 8 september 2013 21:11

Hej! Sorry för sämsta uppdateringen men jag hinner inte blogga mer än såhär så ni får vara nöjda.

Jag minns inte när vi kom hem från villan men senast 12 var det nog tror jag. Var på datorn en stund först och sen läste jag läxorna och typ halv fyra skickade Eleonor om jag ville komma upp till stallet och rida Torsten lite. Självklart ville jag det! Vi var på en stubbåker så först skrittade jag bara runt och sen skrittade jag över två små små hinder. Sen testade jag trava lite med honom också. Vårt bästa pass hittills. Han har verkligen blivit mycket lugnare. Det gick verkligen riktigt bra. Man rider nästan honom på ett annat sätt än vad man rider på ridskolehästarna som finns på ridskolan dit jag brukar vara nån gång. Han är verkligen ingen nybörjarhäst!

Sen när jag kom hem så gick jag i duschen och nu har jag kollat på tv men ska snart försöka sova lite.

Imorgon är det måndag, igen. Nej men skönt när man börjar komma in i rutinerna nu igen. Men nu ska jag sova så hörs vi väl imorgon nån gång.

That kvalitet! Nää! God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards