Sandra Skinnars

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Sandra Skinnars - 25 september 2013 20:26

Hej, imorgon är det torsdag om nån nu har missat det och Sonja och Sandra åker till Malorca i en vecka. Kommer att sakna er! <3 :*

Imorgon efter skolan så kommer Emilia hit också. Jätte kul ju! Vet inte riktigt vad vi ska göra men. Nått roligt i alla fall. Kanske kolla nån film, prata och skratta typ.

I helgen så ska Eleonor bort så jag ska ta hand om Torsten och Tinka men jag behöver bara se till så att de har vatten och så att de står i hagen och inte har sprungit igenom tråden. Men nu ska jag sova. Puss och godnatt!

Sötisar! <3 (Ganska dålig bild)

Av Sandra Skinnars - 25 september 2013 06:03

Hej och godmorgon! Igår hann jag inte blogga nånting för jag åkte upp till stallet med Sonja och Sandra och kollade på Guinnes, uttalas Ginnes, och vi borstade henne och Tina och Tindra. Guinnes var jätte söt. Hon är en tinker och om jag minns rätt så är hon 145cm i mankhöjd, alltså så räknas hon som D-ponny. Här får ni en bild på henne:

Sen när jag kom hem så åt jag lite mat och sen gick jag i duschen och efter duschen så gjorde jag läxorna och läste på biologi som jag har idag. Tror att det kommer gå ganska bra faktiskt. Om läraren inte har gjort massa konstiga frågor. Nee, nu ska jag gå. Puss och hej! Ha en bra dag!

Jag och Minetta igår när vi var in i hagen med dem och myste. Sandras arm är med också. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards