Sandra Skinnars

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Sandra Skinnars - 23 september 2013 20:27

Hej! Idag har jag varit i skolan, som alltid. Efter skolan så har jag typ bara läst hissa läxan och läst på biologi som vi har prov i på onsdag.

Imorgon ska jag med Sonja och Sandra till stallet efter skolan och vi ska bara kolla på den nya hästen som Nina har varit och hämtat från Sverige nu i helgen. Guinnes tror jag hon heter och jag tror att det stavas så.

Igår åkte jag till stallet och körde Katinka lite. Hon var jätte duktig! Ibland blir jag så avundsjuk på Sonja och Sandra och alla andra i världen som är tillräckligt små/lätta att rida shettis. Skulle göra vad som helst (nästan) för att va lite mindre och kunna rida på Katinka eller att Katinka skulle vara större. Nåja nu är det så att jag är för stor och Katinka för liten, så är det bara.

Nej nu ska jag sova lite! Godnatt!

Bild från igår... De är så söta! <3

Ovido - Quiz & Flashcards