Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Sandra Skinnars - 9 september 2013 20:23

Hej! Idag har jag inte gjort nått speciellt alls. Jag har varit i skolan, läst tyska och tagit det lugnt. Så inget intressant att berätta.

Imorgon ska jag först åka i skolan förstås och sen ska jag göra så många läxor som jag hinner före jag ska cykla till "päronhallin" och vänta på Nina och så ska vi hämta Sonja och Sandra och så ska vi åka på hoppträning. Ungefär kl.17.45 skulle vi åka tror jag.
Sen på onsdag så ska jag med Eleonor på ridlektion. Vi ska dela på en timme med Torsten så jag ska rida honom en halv timme. Vet ingen tid ännu men.
På torsdag har jag inget planerat.
På fredag inga planer men funderar på om jag ska åka och rida Rappen...
Lördag har jag inte heller några planer.
Söndag är det hopptävling. Inget att skryta om för jag, Sonja och Sandra ska bara vara med i bomklassen.

Ovido - Quiz & Flashcards