Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Sandra Skinnars - 29 september 2013 19:59

Så är denna helg över. Ännu en vecka har gått. Denna helgen har gått otroligt snabbt och rolig har den varit också. Det har kännts som om framförallt Katinka har varit min nu för en helg... Eftersom att jag inte får rida Torsten själv pga att han ör ganska svår att rida så känns det inte som om han skulle ha varit min nu i helgen men Katinka ör så snäll men kan var sjukt envis, men hon är ju en shettis.

Idag var jag ut och körde Katinka också. Körde på stubbåker i racerfart typ. Nej men vill hon så kan hon!

Sen när jag kom hem så lyssnade jag på musik en stund och sen gjorde jag läxan och sen gick jag ut och gick med mamma och sen har jag kollat på några pll avsnitt och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik igen.

Men nu ska jag sova så godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards