Sandra Skinnars

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Sandra Skinnars - 27 september 2013 20:47

Hej! Först och främst! Förlåt för så usel uppdatering. Jag vill uppdatera mer men vet inte om vad jag ska skriva. Har ni nått ni vill läsa om så kommentera!

Igår så åkte ju Sonja och Sandra till Mallorca och jag saknar dem redan. Men innan jag vet ordet av det så har det gått en vecka och de är tillbaka.

Emilia kom ju hem till mig efter skolan igår också och vi skrattade massor och pratade. Senare på kvällen åkte jag upp till stallet för att checka allt inför helgen nu när jag tar hand om hästarna. Jag kollade lite extra var allt fanns och så borstade jag Katinka lite snabbt.

Idag har jag förstås varit i skolan och sen efter skolan var jag bara upp till stallet och kollade så att de hade vatten och stod i hagen och nu på kvällen har jag varit upp och kollat samma sak igen och borstat och myst med dem båda två.

Imorgon om vädret tillåter så ska jag åka och köra Katinka. Men nu ska jag sova så att jag är pigg och glad imorgon! Godnatt!

Här stod de när jag åkte hem. Alltså jag älskar Katinkas blick. Haha! Så sööt!

Ovido - Quiz & Flashcards