Sandra Skinnars

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Sandra Skinnars - 10 september 2013 21:25

Hej! Sorry för att jag inte satt upp dagens outfit nå ännu idag men den kommer att komma längst ner i detta inlägget.

Idag har jag ju varit på hopplektion och det gick riktigt bra för alla. Men Nina föll av en gång men det var inget farligt. Vi red en bana med bommar och ett kryss på kanske 40-50cm jag är inte riktigt säker. Men det gick riktigt bra så nu är vi redo för tävling på söndag.

Imorgon har jag finska förhör, men det tror jag kommer gå ganska bra för det är ganska lätt och sen ca 10 före 4 ska jag åka upp till stallet och jag och Eleonor åker på ridlektion. En halv timme var ska vi rida på Torsten. Hoppas att det går bra.

Nu ska jag sova! Sov gott alla! :)

Dagens outfit:
Trekvartsärmad tröja från H&M
Mörkgråa jeans från Cubus
+strumpor :P

Av Sandra Skinnars - 10 september 2013 06:05

Jag är så sjukt trött just nu så vill bara dra upp täcket högre och sova hela dagen. Men det går inte jag ska till skolan och sen på hopplektion och läxor ska göras. Och sen imorgon ska jag på ridlektion. Så taggad på båda två. Men nu ska jag snart börja göra mig i ordning för skolan. Ska ta kort på dagens outfit sen också så att ni får se den. Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards