Sandra Skinnars

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Sandra Skinnars - 12 september 2013 21:19

Tänk att snart halva september har gått. Detta år är slut om 3 och en halv månad ungefär. Vad ska ni göra resten av detta år?
Jag ska:
-försöka göra bra ifrån mig i skolan
-vara i stallet ganska mycket
-åka till Puerto Rico 26 december och stanna där 2 veckor, alltså är vi borta över ny år och när bloggen fyller ett år
-jag har haft bloggen i ett år andra januari och då är jag som sagt i Puerto Rico. Jag startade bloggen på kvällen andra januari men skrev mitt första inlägg först tredje januari men klart att bloggen kommer firas andra januari

Det var lite saker jag ska göra nu resten av 2013. Jag vill jätte gärna veta vad ni ska göra resten av året också, roligt att läsa.

Jag tycker att det här året har gått väldigt snabbt, känns som om vi just skålade när klockan slog 24 och sa "Gott Nytt År"! Helt sjukt vad tiden går. Hehe!

Igår var jag ju på ridlektion med Torsten. Det gick riktigt bra. Tränade på att ta halt med hjälp av sittsen och inte bara dra i tyglarna och sen tränade vi också på att hålla honom koncentrerad på arbetet och inte på nått annat.

Idag har jag varit i skolan och sen ikväll var jag ut och sprang och gick 1,5 km, alltså det vi ska springa imorgon på gymnastiken och det var riktigt skönt att sätta musik i öronen och springa (och gå). Heh!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske jag åker upp till stallet och kör Katinka. Hon är på hårdbantning nu! Hon har blivit så tjock!

EN MÅNAD SEN TYP Det syns kanske inte så bra men hon har blivit tjock. Om jag säger så här. På första bilden, som är tagen när hon kom till Lolax i våras, så är selen fast spänd i andra hålet upp ifrån och nu är den fast spänd i andra eller första hålet ner ifrån...

Nej god natt nu! Det här inlägget blev väldigt långt nu men det gillar ni väll hoppas jag. Imorgon är det fredag! Tjohoo! Sov riktigt gott!

Ovido - Quiz & Flashcards