Sandra Skinnars

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Sandra Skinnars - 22 september 2013 12:33

Hej! Finns inget att göra plus att jag vill göra ett inlägg så varför inte. Jag är alltså tillbaka en dag tidigare. Men det gör väl inget, eller? ;)

Idag vaknade jag av att det åskade. Det bara small en gång typ. Hela huset skakade. Usch, hatar åska! Blixten har slagit ner i nått telefontorn (eller vad man ska kalla det) så vi har inga kanaler men internet funkar och sonera också.

(Bild: weheartit)

Idag har jag kört traktor och fyrhjuling. Kul det också ibland! :)

Igår var jag och familjen först till Bergö på Bergö marknad och sen åt vi mat. Sen typ kvart över tre så åkte jag upp till stallet och tog ut Torsten och Katinka ur hagen och började borsta dem. Sen kom Eleonor hem från jobbet och vi sadlade och satte på selen. Jag red Torsten och Eleonor körde Tinkos.

Nu ska jag gå och äta lite mat. Hörs senare! :)

Ovido - Quiz & Flashcards