Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Sandra Skinnars - 13 september 2013 21:15

Hej nu ligger jag i min säng och kollar fångarna på fortet, eller det är paus nu. Men ändå liksom. Idag hade jag ju löptest och jag sprang på 8.48 min tror jag. Klart det skulle kunna vara bättre men också sämre. Men nu har jag bestämt att jag ska börja åka ut och springa typ 3 gånger i veckan. Jo visst lycka till med det Sandra. Haha!

Imorgon ska jag... Ja, jag vet inte vad jag ska göra mer än att åka till Sonja och Sandra och ha det kul. Längtar!! Jag kommer väl knappt kunna gå imorgon. Jag har så ont i mina ben sen vi sprang men det löser nog sig.

Nästa onsdag ska jag åka till Bergö med Eleonor och vi ska och rida. Vet inte vad vi ska göra men det blir roligt i vilket fall som helst. Men nu ska jag kolla klart fångarna på fortet och sen ska jag sova. Puss och kram!

Av Sandra Skinnars - 13 september 2013 16:53

Hej! nu ska jag gå ut och fotografera lite men ni borde lyssna på den är låten. Jag älskar den och den har varit på en längre stund här hos mig nu.

Av Sandra Skinnars - 13 september 2013 06:00

Glömde att berätta igår att på lördag, alltså imorgon så ska jag till Sonja & Sandra för de har fyllt år och de ska ha ett litet kalas. Jag, Sonja, Sandra & Emilia K. ska dit. Vi ska göra tacos och ha frågesport och lite annat roligt. Det ska bli riktigt roligt iallafall.

På söndag var det ju meningen att jag skulle på hopptävling men jag fick avanmäla (vet inte om det heter så) mig, för att man ska skriva in sig till skriftskolan på söndag. Först blev jag riktigt arg men sen tänkte jag att det kommer fler tävlingar. Men jag var riktigt taggad till hopptävlingen så det var lite synd nog... Men sånt är livet!

Ja, god morgon förresten! Nu är det äntligen fredag. Eller egentligen vet jag inte om jag kan säga äntligen för jag tycker att dagarna bara flugit i väg men ändå känns det länge sen det var måndag så jag vet inte. Jag skrev ju igår att jag kanske skulle och köra Katinka och det tror jag att jag ska göra ikväll för efter skolan ska jag cykla hem och då kommer jag vara helt slut efter gymnastiken när vi har sprungit 1,5 km men pojkarna springer ändå 2 km. Hehe! Nej nu ska jag gå upp och börja göra mig i ordning. Ha en riktigt bra dag så ska jag skriva nått inlägg sen. :)

Ovido - Quiz & Flashcards