Sandra Skinnars

Alla inlägg under juli 2013

Av Sandra Skinnars - 27 juli 2013 08:21

Hur mår ni idag då? Själv mår jag bra och ligger här på villan på loftet på min madrass på golvet och kollar bloggar, insta, facebook osv... Men idag kommer min morbror och hans sambo hit för att fira Simme. Jag tror att det är första gången de kommer hit, så det ska bli kul. Jag tror bara att det var de som skulle komma. Men ni ska ha en bra dag så SKA jag skriva nått senare idag eller ikväll! Kram

Av Sandra Skinnars - 26 juli 2013 19:07

Har tråkigt på villan men ska iallafall spela memory med Simme nu. Hoppas ni haft en bra dag!

Hej

Av Sandra Skinnars - 26 juli 2013 08:53

I onsdags så fick jag ju äntligen träffa Ellen och det var jätte kul, vi pratade om allt möjligt. Jag hade iallafall jätte kul. Vill träffa henne igen men jag måste väl vänta till nästa sommar...

Igår så fyllde Simme 13 år. Så grattis Simme! Men jag gjorde inget speciellt. Kolla tv och var ute en stund och solade.

Idag är det också soligt så ska väl nog gå ut och sola idag också och sen ikväll åker vi till villan och imorgon så kommer några släktingar till villan och firar Simme.

Nu ska jag gå och äta frukost och jag skulle vilja börja röra på mig, typ springa och så men jag skulle bara behöva komma igång... Nej nu ska jag gå... Ha det bra! Skriver väl kanske ikväll!

Bild från villan för några veckor sen! Fint, eller hur?

Av Sandra Skinnars - 23 juli 2013 07:40

Var ju till Ikea i lördags och sen var vi till Ideapark (stort köpcenter typ) och jag fick med mig hem 2 iPhoneskal, ett par låga convers och en penal typ. Jag ska iallafall ha den som penal. Har inga bilder på nått men iPhoneskalen är i silikon och det etta är vitt och det andra är nästan neonrosa. Conversen är grå beige typ och penalen är svart och vit med nått mönster.

Sen på söndag tog jag det bara lugnt och var hemma och chilla lite.

Igår så var jag till optikern och kollade hur linserna satt på, så att dom inte fastnade i hornhinnan eller vad det nu var och det såg bra ut så nu har vi beställt mer, så dom kommer om en vecka ungefär och mommo och moffa kom hit och var här hela dagen. Kul! :)

Idag så kommer Joel och Jolinda hit där runt 1 och sen där runt 3 så ska vi åka upp till stallet så dom får rida och sitta i kärran. De kommer hit för att fira Simon som fyller år på torsdag.

Imorgon så ska jag och mamma åka och träffa mammas flickkusiner och jag och Ellen får komma med så då får vi ÄNTLIGEN träffas igen. Cirka ett år sen sist!

Sen vill jag också säga grattis till Ellen som fyller år idag. Grattis grattis! Vi ses imorgon!

Av Sandra Skinnars - 19 juli 2013 19:03

Har kollat på en film som heter Ego nu och den var sååååå bra! Tryk HÄR så kommer du dit och kan titta. Men nu ska jag se om det finns nån film som är bättre än Ego. Kraaam

Av Sandra Skinnars - 19 juli 2013 14:59

Hej, vi åker till ikea imorgon istället. Så idag har jag bara varit på datorn och lite senare ska jag gå i duschen. Men nu ska jag kolla nån film eller nått och sen ska jag gå i duschen. Skriver kanske senare ikväll. Kram

Av Sandra Skinnars - 18 juli 2013 21:39

Hej! Har inte orkat blogga under de här tre dagarna som varit. Men har varit till stallet alla dagar.

På tisdag kväll så var jag med och tittade då Eleonor tränade inför tävlingen som var idag och sen fick jag testa lite med Rappen över bommar.

Igår så var jag och S & S till stallet. Jag red Torsten, Sonja red Tinkos och Sandra red Tina och Eleonor gick med. Det gick nog riktigt bra. Sen när jag kom hem hoppa jag in i duschen och åkte till optiker och kollade ögonen. Skaffade linser, endags linser. Men bara testar nu och på måndag ska jag till optikern igen och kolla hur de sitter på typ. Senare mot kvällen så kom mommo och moffa hit och ännu lite senare åkte vi och tittade på "Bykiston". Ganska bra nog.

Idag så har jag bara varit hemma och tio före fem så mötte jag upp S & S och vi åkte upp till stallet och borstade fint hästarna. Sen åkte vi till tävlingen. Började bli nervös, kolla banan, gick banan och sen kunde jag den. :) Sonja skulle ha startat 2:a men Rappen blev stressad så hon starta näst sist och jag starta tredje sist. Men kom oss igenom banan och fick en rosett. :) Det var clear round så ja. Vill åka på fler tävlingar!!! :)

Imorgon tror jag att vi skulle åka till Ikea. Kanske inte bloggar nå imorgon men jag får se hur det blir. Nu ska jag sova iallafall så ni får ha det bra!

Själv tycker jag att den är ganska fin! :)

Av Sandra Skinnars - 15 juli 2013 22:43

Hej eller godnatt! Haha! Vi åkte nog hem igår det var ganska mulet och blåste så inte kul att va på villan. Men när vi kom hem igår då så tog jag datan i knät och kollade på filmer typ resten av dagen. Har typ inget att berätta om gårdagen helt enkelt. Jo, jag har ju bytt header och design också. Slängde ihop headern sådär snabbt bara men blev riktigt nöjd iallafall. Vad tycker ni om den och designen? Kommentera!

Idag har jag kollat film och varit i stallet. Jag körde Katinka och Eleonor red Torsten och sen dom sista 500 (??) metrarna så skrittade jag Torsten. Så duktig har han blivit alltså. :)

Imorgon ska jag kanske åka med Eleonor och träna lite inför träningstävlingen på torsdag. Info längre ner... Jag är inte riktigt säker ännu om vi åker och tränar imorgon men hon skulle höra av sig.

På onsdag kvart över nio så ska jag och S & S åka upp till stallet och jag ska rida Torsten och S & S skulle rida shettisarna tror jag. Sen ska jag väl inte göra nått speciellt..? Jo, just ja! Mommo och moffa kommer hit på kvällen nån gång och vi åker på "Bykiston" och sen sover de här till torsdag och då händer det här...

På torsdag så funderar jag på att alltingen bara åka upp till stallet och visa hästarna för mommo och kanske moffa eller åka och köra kärra med mommo. Jag vet inte om det blir nått av det. Nåja på kvällen nån gång inte bestämt när så åker jag till stallet och ska hjälpa till att fixa hästarna och sen halv sju börjar träningstävlingen. Jag är med i bomklassen endast men jag har typ alldrig hoppat och jag ser verkligen fram emot det!

Men nu är jag trött så nu ska jag sova! Godnatt!

Snygga pojkar som jag har hittat! <3

Ovido - Quiz & Flashcards