Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 3 september 2013

Tisdag

Av Sandra Skinnars - 3 september 2013 06:12

Hej och godmorgon! Igår var jag jätte trött typ hela dagen så jag orkade inte blogga nånting tyvärr. Men jag var i skolan förstås, gjorde läxorna och åkte sen upp till stallet. Longerade Katinka och Eleonor kom med och tömkörde Torsten. Sen prövade jag att tömköra honom lite. Först lite volter bara (vi var på en stubbåker) och sen när vi gick tillbaka till stallet så tömkörde jag honom också. Sen när jag kom hem så gick jag snabbt i duschen och sen kollade jag på Idol och när det var slut så somnade jag ganska direkt.

Alltså stallet är bästa platsen på jorden. Där kan man se ut hur som helst. Håret kan stå åt alla möjliga håll liksom. Man kan bara vara sig själv och då menar jag inte att man inte kan vara sig själv t.ex i skolan också. Nej, jag menar att man glömmer allt annat och bara tänker på hästen eller så är det någon som är ledsen och står och gråter i hästens man. Jag säger så här: Hästar är den bästa trösten när man är ledsen och man kan stå och prata med en häst och det känns som om den lyssnar och förstår vartenda ord man säger. Ni som inte rider eller håller på med hästar så tycker säkert inte att det här var intressant men jag ville bara skriva det här för det är verkligen så här.

Nu måste jag gå upp ur sängen så att jag hinner. Ha en bra dag alla!

Min andra halva typ! Jag älskar dig "min" töntiga ponny!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards