Sandra Skinnars

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 10 oktober 2013 06:14

Hej och godmorgon! När jag vaknade när klockan ringde kvart före sju så började direkt den där dumma biologin snurra runt i mitt huvud. Åå, det är så störande och allt jag måste tänka på nu är att jag inte börjar skriva massa svampar och såna tråkiga saker åt er...

Idag blir det att läsa på finska då istället. Det här har varit en tung vecka för min del. Känns som om det har varit prov/förhör hela tiden.

Fredag imorgon och jag ska bara ta det lugnt. Kanske åka till stallet eller nått sånt. Men nu måste jag gå upp. Vi hörs senare!

Av Sandra Skinnars - 9 oktober 2013 21:18

Hej sötisar! Idag efter skolan har jag bara pluggat. Nästan hela tiden. Ätit och varit i duschen också men mest pluggat. Så trött nu så orkar inte mer. Biologin snurrar runt i mitt huvud nu och gud det stör mig. Nej nu ska jag sova. Sov gott alla!

Av Sandra Skinnars - 9 oktober 2013 07:12

Nya hopparin, vit topp (under), slitna jeans och svarta strumpor. Mysigt! :)

Av Sandra Skinnars - 9 oktober 2013 05:45

Härligt att vakna till regn som smattrar mot fönstren. Så mysigt med regn så länge man får vara inomhus.

Idag ska jag till skolan förstås och sen när jag kommer hem ska jag göra mina läxor och läsa på biologi förhör som jag har imorgon och börja läsa på finska som jag har på fredag.

Alltså guud, veckorna går snabbt. Det är onsdag redan. Tyckte just att det var helg...

Men ja, onsdag idag och idag börjar jag med nittio minuters matte timme. Ganska chill, tycker jag. Matte är roligt och inte alls jobbigt som de flesta tycker. Nej, matte är kul.

Nu ska jag kolla lite bloggar och insta och fb före jag går upp och fixsar mig. Ha en bra dag och god morgon.

Ps. Dagens outfit dyker upp under dagen någon gång.

"If you reading this...
Congratulations, you're alive.
If that's not something to smile about,
Then I don't know what is."

Av Sandra Skinnars - 8 oktober 2013 20:20

Trött som bara den så nu säger jag godnatt!

Av Sandra Skinnars - 8 oktober 2013 06:04

Idag är en ganska lätt dag. Börjar med 2 timmar tyska, historia, matematik och sist 2 timmar syslöjd. Men sen när jag kommer hem ska läxor göras och prov skall läsas. Men man måste bara orka. Nu ska jag gå upp och klä på mig så ska jag ta bild på dagens outfit sen. Ha en bra dag!

Av Sandra Skinnars - 7 oktober 2013 20:51

*Dying*

Hej! Känner mig duktig idag. Gjort alla läxor tills imorgon plus en läxa tills onsdag. Bra där Sandra!

På onsdag har jag matte förhör, torsdag biologi förhör och fredag finska prov/förhör så ganska mycket den här veckan nu men nästa vecka så är det bara tre dagar och sen långhelg=höstlov. Skönt! Ska kanske ta hand om hästarna igen den helgen. :)

Men nu ska jag sova! Godnatt och dröm sött. Jag ska drömma om en speciell person...

Ovido - Quiz & Flashcards