Sandra Skinnars

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sandra Skinnars - 6 oktober 2013 20:28

Min dag har varit helt ok. Åkte först till villan och det roligaste med det var väl att träffa två av mina kusiner. Sen när vi kom hem började jag göra lite hissa och kom sen fram till att det var först till tisdag. Åkte och åt pizza, kom hem och gjorde finska läxan och åkte sen upp till stallet. Började borsta Torsten och Eleonor kom hem och tog ut Tinkos. Ärligt talat så bär jag satt upp på Torsten så fick han fnatt typ. Så vi bytte så Eleonor red Torsten och försökte få ordning på honom och jag körde Tinkos. Vi var på en stubbåker. Men Torsten blev nog lugn och fin tillslut.

Men nu är jag verkligen jätte trött så nu ska jag sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 6 oktober 2013 20:08

Hoppari från Halpa Halli för 12,95?

Hoppari från Halpa Halli för 29,95? med texten live for love

Svart basic hoppari från Cubus vet inte vad den kosta.. Köpte en likadan fast den är mer mörkgrå/mörkblå.

Basic toppar från Cubus vet inte vad dom kosta heller..

Pennvässare från Halpa Halli vet inte vad den kosta kanske 2-3?

40st hårband från Kappahl 8st av varje färg. Kosta kanske 2-3? de också!


+ två bh:ar

Av Sandra Skinnars - 6 oktober 2013 07:23

Justin Bieber it is!

Världens finaste kille! <3<3

Av Sandra Skinnars - 6 oktober 2013 06:11

Godmorgon på er! Igår så åkte ju jag och mamma in till stan först. Hittade på Cubus två hoppari och två basic toppar. Sen åkte vi vidare till mommo och moffa och där åt vi mat först och sen satt vi typ bara och pratade lite och senare åkte jag, mamma och mommo in till vörå centrum till Halpa Halli och där hittade jag två hoppari till. Sen åt vi lite till på kvällen och kollade mgp och sen började vi åka hem. När vi kom hem gick jag nog till sängs ganska fort för jag var ganska trött.

Idag så måste jag med ut till villan och bära bort bryggorna. Jag vill inte! Nåja!

Ni ska ha en riktigt bra dag! Puss och kram!

Ps. Tyvärr har jag inte tagit några bilder ännu men ska försöka göra det senare idag.

Av Sandra Skinnars - 4 oktober 2013 20:26

Hej! Sorry för att jag inte bloggade igår men jag hade inget att blogga om. Gjorde bara det vanliga. Skola, läxor och så var jag i duschen också.

Idag har jag varit i skolan och tagit det lugnt och varit och longerat Tinkos. Det gick bra förutom att knäppet på longeringslinan "hoppa ur" så hon blev lös och sprang iväg i full galopp till hagen och började äta. Tönt! Men fick fast henne och fortsatte en liten stund till. Hon kan galoppera också fast hon gör det inte ofta alltså.

Imorgon ska jag och mamma in till stan och sen åker vi vidare till mormor och morfar.

Men nu är jag riktigt trött så nu ska jag sova. Godnatt!

Best friends forever! <3

Av Sandra Skinnars - 2 oktober 2013 20:20

Idag efter skolan så har jag läst modde som jag har förhör i imorgon och gjort läxorna. Sen har jag också varit ut och gått en liten bit med pappa och Ludde och nu ligger jag i sängen och tittar på bonde söker fru. Men har inte gjort nått speciellt idag så jag har inte nått att berätta mera än det så nu ska jag förstsätta kolla bonde söker fru. God natt!

Av Sandra Skinnars - 2 oktober 2013 06:10

Idag är det onsdag och jag är faktiskt ganska pigg och glad. Få se hur länge det räcker... Börjar dagen med 90 minuters matte timme, men ärligt matte är helt okej, tycker jag. Imorgon har jag modde förhör så idag ska jag läsa på det och göra andra läxor förstås. Nu ska jag stiga upp ur min sköna säng och göra mig i ordning för skolan. Har bestämt att jag ska börja blogga mera nu. Så tråkigt att jag inte har nått internet i skolan, eller inland har jag det men inte så ofta. Det kan va på ett ställe så kanske jag har lite lite internet men på ett annat så inget.

Ni ska ha en riktigt bra dag, det ska jag försöka ha!

Outfit bild kommer senare, lovar!

Ovido - Quiz & Flashcards