Sandra Skinnars

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 1 oktober 2014 20:30

Hej! Tänk att det är första oktober idag! Jag tycker att vi just började i skolan men nu har vi gått i skolan i typ en och en halv månad.


I dag hos veterinären var det jätte lungt. Det var jätte lite djur dit. Så jag fick torka skåp och köra papper i en såndär maskin som strimlar papper om ni vet vad jag menar. Igår var det inte heller så jätte många djur men sen på kvällen så var jag ju på hopptävling. Det var meningen att jag skulle ha Torsten men jag hade Rappen istället och han var jätte stressad så Nåro fick springa bredvid. Men jag kom igenom och fick en rosett. Jag kom hem straxt före 9 och då åt jag lite och sen gick jag och la mig för jag var så sjukt trött.


Nu ikväll så kom Sandra hit en stund. Sonja kunde inte komma för att hon läste på prov, men jag och Sandra tittade film, va ut med Ludde och ut och körde vespa. Det var jätte roligt! Nu ska jag göra mig klar för natten och gå och sova! Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards