Sandra Skinnars

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 27 oktober 2014 21:24

Hej på er! Idag när jag kom hem från stallet så åt jag och sen typ klockan fyra åkte jag upp till stallet och så gick jag och Nåro ut och gick med hästarna. Vet inte riktigt hur långt vi gick men typ 4km kanske. Sen när jag kom hem så skickade Sonja om vi kunde va med varandra så då bytte jag bara om och åkte dit. Jätte roligt! Vi har mest pratat, spelat spel och gjort halloween sminkningar. Det var jätte roligt!

Nu ligger jag i sängen och ska börja sova. Hoppas att ni alla har haft en bra dag så hörs vi någon gång imorgon antagligen! Godnatt!

Bild från när jag körde Tinkos sist<3

Av Sandra Skinnars - 27 oktober 2014 11:00

Jag har ju kanske som ni vet börjat gilla det här med dans (och om ni inte visste det så vet ni det nu). Jag har hittat en stor inspiration inom dansen och här nedan ser ni några av hans danser!

Den här dansen gillar jag väldigt mycket!

Don´t... Bra låt, bra dans OCH The Fooo! Kan det bli mycket bättre?! Svar: NEJ!!

Vad ska jag säga om den här då?! Låten och dansen är magisk i mina ögon/öron! 

En annan bra sak är att han gör videos där han visar och berättar som i den här ovan för!


Vill ni se mer av Matt Steffanina så klicka på hans namn! Han är grym på det han gör eller hur? Min dans inspiration har hittats! Tänk att kunna dansa till All about that bass! Magiskt!!

Av Sandra Skinnars - 27 oktober 2014 06:13

Godmorgon bloggen! Jag har sovit lite oroligt inatt... Vet inte varför men jag låg vaken mellan tre och fyra typ och sen har jag också varit vaken kortare stunder under natten också. Det kan vara pga. att det blåser så hårt så det buldrar på taket (vi har plåttak). Det blåser faktiskt ganska hårt och det har det gjort hela helgen typ.

Idag är det då skola som gäller... Har matte prov som jag tycker att jag kan så hoppas att jag kan det när jag sitter med pappret framför mig också. Efter skolan om det inte regnar så tror jag att jag ska åka upp till stallet och gå ut och gå med Katinka. Men nu ska jag börja fixa mig, vi hörs senare! Ha en bra dag och glöm inte att det kommer upp ett inlägg medan jag är i skolan!

Ovido - Quiz & Flashcards