Sandra Skinnars

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 21 oktober 2014 15:43

Hej! Hur har dagen varit? Min har varit nice. Lugn och mysig. Grått ute och jag hade tänkt göra läxan nu och sen gå ut och gå en bit, sen duscha och sen äta nått. Låter som en bra plan tycker jag. Så jag hör av mig senare helt enkelt! Kram!

Av Sandra Skinnars - 21 oktober 2014 06:08

Godmorgon! Idag är det tisdag och alltså bästa dagen på hela veckan. Jag har först finska, geografi och sen har jag tillval resten av dagen och då har jag först syslöjd och sen musik. Tisdag är så chill för mig vilket är väldigt skönt. Onsdagar ser jag alltid fram emot också för då har jag showdance och det är så sjukt roligt. Sen kommer torsdag och det är inte den bästa dagen direkt. Har gymnastik i skolan då och då beror det på vad vi gör. Sen fredag... Bara teoretiska lektioner men sen är det ju ändå fredag. ;)

Idag ska jag... Ja, jag vet inte... Göra läxor och kanske börja läsa på modde provet som jag har på torsdag. Kan vara smart fast det inte var så mycket. Vad ska ni göra idag? Hur ser er dag ut? Tell me!

Hoppas verkligen att ni alla får en bra dag så hörs vi senare idag! Kram till er alla!

Gammal bild men ändå<3

Ovido - Quiz & Flashcards