Sandra Skinnars

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 26 oktober 2014 20:20

Hej! Har alla haft en bra söndag? Min dag har varit riktigt bra. Gjort läxor, läst på prov, chillat och varit ut och gått en bit med mamma. Känner mig riktigt peppad på en ny vecka nu! Sista veckan på den här perioden så då får vi betyg nästa vecka kanske. Då får man se vad man ska försöka höja vitsord i. Det är bra!

Nu ikväll har jag varit i duschen och sen har jag skrivit ett inlägg som kommer upp imorgon när jag är i skolan. Hmm... Undrar vad det handlar om?! ;) Nu ska jag börja sova! Vi hörs imorgon! Godnatt!

Länge sen ni fått en färsk selfie!

Av Sandra Skinnars - 26 oktober 2014 09:36

Hej på er! Nu har jag suttit och fixat en ny design och header i typ en timme! Men nu är jag nöjd med den! Ville ha något med hösten så det fick bli lite löv. Vad tycker ni om den nya designen och headern? Själv så gillar jag den otroligt mycket! 

Av Sandra Skinnars - 26 oktober 2014 08:21

Har ni sovit gott? Det  har jag gjort! Har ni kommit ihåg att ställa tillbaka klockan? Det var skönt med en extra timme inatt! Men nu hinner jag inte skriva något mer... Ska gå och äta frukost men vi hörs senare! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards