Sandra Skinnars

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 31 oktober 2014 21:20

Hej! Hur har er dag varit? Vad har ni gjort? När jag kom hem från skolan blev jag så trött så jag har typ inte gjort något alls sen jag kom hem och nu tänker jag sova så att vi hörs! Sov gott!

<3

Av Sandra Skinnars - 31 oktober 2014 06:17

Vart försvan oktober?! Det var ju just första oktober tycker jag! Nu har jag gått 2 perioder (=12 veckor) i skolan! Snart är det ju jul!

Igår efter skolan åkte jag upp till stallet och jag och Nåro gick ut på en promenad med hästarna. Mysigt!

Sen när jag kom hem åt jag och sen läste jag på samhällslära provet som vi har idag.

Idag är det då fredag och oj vad skönt det ska bli med helg. På lördag ska jag till Vörå på min kusins 8-års kalas och på söndag ska jag till farmor och farfar på kalas för farfar fyller på måndag.

Nu börjar klockan bli mycket så jag ska gå upp nu. Vi hörs senare som vanligt och godmorgon förresten!!

Ovido - Quiz & Flashcards