Sandra Skinnars

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 28 oktober 2014 20:47

Hej! Idag har det varit så lugnt i skolan. Först finska och då var vi på datorerna och övade på provet och sen på geografi så var vi också på datorerna och på både syslöjd och musik är det allmänt chill.

Efter skolan tog jag det ganska lugnt och sen typ halv fem eller nått så åkte jag upp till stallet och gick ut och gick med Katinka en liten bit. Det var ganska mörkt och blåste (blåser fortfarande) som f*n men det var jätte mysigt. Hon är så himla mysig min älskling! Speciellt nu med sin vinterpäls!

Hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon! Godnatt!

Bra kvalitet osv...

Av Sandra Skinnars - 28 oktober 2014 06:13

Godmorgon! Sovit gott? Jag har sovit som en stock inatt.

Idag i skolan så har jag det väldigt chill. Först finska och geografi och sen textilslöjd två timmar och musik två timmar. Jätte mysig dag! :) Hade nästan tänkt åka upp till stallet idag också men vi har tydligen finska prov imorgon men i och för sig tycker jag att jag kan det + att vi ska öva på timmen idag... Men däremot så har jag samhällslära prov på fredag... Kanske det är lika bra att stanna hemma och plugga istället... :/

Nu ska jag gå och fixa mig och äta frukost osv. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards