Sandra Skinnars

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 20 oktober 2014 21:27

Jaha så var den här måndagen förbi då också... Har ni någon gång tänkt på de... Hur många dagar man har gått igenom i livet. Det är liksom 356 dagar på ett år! Det är ganska 'läskigt' egentligen. Och sen när jag tänker på hur många dagar jag bara legat i sängen och tagit det lungt medan jag skulle kunnat vara t.ex i stallet så känner jag liksom att jag aldrig mer (okej ibland vill jag väl men) vill sitta och stirra mig blind på min mobil. För det är ju exakt vad jag gör när jag ligger i sängen... Jag säger det rakt ut... Jag ÄR beroende av min mobil och för mig är det svårt att lägga ifrån mig mobilen när jag ska läsa läxor t.ex och det ÄR jobbigt. För det blir krig i hjärnan varje gång jag ska göra läxorna. En del av mig säger kolla fb, kolla snapchat, kolla insta osv. medan andra halvan säger gör läxan nu så du slipper den. Så får jag svårt att koncentrera mig och huvudvärk och blir bara grinig.

Jag måste börja försöka stänga av mobilen när jag gör läxorna och inte ens ta med den till rummet utan kanske ha den i vardagsrummet istället. Oj vad intressant att läsa om det där! Nu ska jag sluta babbla och sova istället! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 20 oktober 2014 16:41

Hej på er! Hur har er dag varit? Min har varit helt okej. Var hur trött som helst när jag vaknade i morse men blev lite, lite piggare sen under dagen.

Nu ligger jag i sängen och tog en liten paus i mitt förhör läsande och tänkte att jag skulle titta in här. Så nu tycker jag att ni alla ska kommentera hur er dag har varit! Roligt att läsa sen!

Ska fortsätta läsa nu... Vi hörs!

Älskade Katinka i fredags<3

Av Sandra Skinnars - 20 oktober 2014 05:59

Hej länge sen nu men jag har ingen motivation till nått just nu. I onsdags när jag kom hem tog jag det bara lungt, samma sak i torsdags. Var ju ledig torsdag och fredag. Fredag var jag upp till stallet och borstade och pysslade med hästarna. I lördags så tog jag det lungt och igår var jag till Pörtom på kalas. Min ena kusin fyller imorgon så vi firade honom igår. Riktigt roligt!

Idag är det skolan igen då... Roligt? NEJ! Alltså jag är så sjukt omotiverad så de finns inte ens. Jag som tänker positivt kan inte ens tänka positivt just nu. Jag är sjukt trött på skolan och har 2 eller 3 prov/förhör den här veckan... Som tur är brukar veckorna gå ganska så snabbt... Nu ska jag lösa lite bloggar och sånt före jag går upp. Ha en bra dag så hörs vi när vi hörs!

Gjorde cupcakes i lördags förresten:)

Ovido - Quiz & Flashcards