Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 7 oktober 2014 06:24

Godmorgon! Måste bara få säga förlåt nu! Jag har inte bloggat på en vecka typ. Det var inte meningen. Men det glädjer mig att ni är in här och tittar iallafall. Tack för det!

Nu tänker jag inte berätta vad som hänt alla dagar som jag inte bloggat utan jag tar bara om igår.

Igår efter skolan så tog jag det lugnt och sen klockan fem kanske så åkte jag upp till stallet för stt köra Tinkos. Det var jätte mysigt! Tog en hel del bilder också:)

Idag är det skolan som gäller förstås och på ett sätt är det väl roligt att vara tillbaka men jag trivdes väldigt bra på djurkliniken så jag skulle gärna åka dit också. :p Men idag är en kort dag. Vi får sluta redan klockan 12 idag för att lärarna ska på någon kurs. Trevligt trevligt! :)

Nu måste jag gå upp och börja fixa! Vi hörs!

Världens bästa, söta och snälla ponny<3

Ovido - Quiz & Flashcards