Sandra Skinnars

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 14 oktober 2014 06:10

Jag var på ridlektion till Solf i söndags! Hur kunde jag glömma det! Det var iallafall jätte roligt och jag red en fjording som var hur rolig som helst att rida och den hade en sån otroligt skön galopp. Ååh vill dit på lektion igen redan! :)

Random bild

Av Sandra Skinnars - 14 oktober 2014 06:06

Hej! Länge sen jag bloggat nu... I fredags efter skolan åkte jag till Sonja och Sandra och vi gjorde cupcakes och bara hade det jätte trävligt.

I lördags var jag med mamma till Seinäjoki till Hööks. Jag köpte en säkerhetsväst, ett par ridbyxor, två par strumpor och ett par vantar och ett par hanskar. Sen åkte vi till Vörå till mormor och morfar och var där resten av dagen.

I söndags så gjorde jag inget speciellt tror jag. Jag minns helt ärligt inte!

Igår var jag i skolan och sen läste jag på förhör och tog det lungt resten av dagen.

Idag ska jag läsa på engelska prov som jag har imorgon... Men sen har vi höstlov torsdag och fredag så då ska jag bara ta det lugnt.

Nu ska jag läsa igenom förhör saken och sen göra mig klar till skolan. Ha en bra dag så ses vi!

Ovido - Quiz & Flashcards