Sandra Skinnars

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 24 oktober 2014 21:43

Hej! Idag efter skolan kom Sonja och Sandra hit och jag såg att Sandra hade tipsat om hennes blogg här! :) Så gå in och läs hennes blogg nattstad.se/missY.

Vi gjorde en chokladpaj med spökmaränger på och den blev jätte god. Kommer bild på den lite längre ner. Vad har vi mer gjort ikväll?? Tittat på tv och spelat alfaphet och pratat och skrattat som alltid.

Nu ligger jag i sängen och har tittat på Idol och nu tittar jag på Hellenius hörna där Molly Sandén är med och snart ska jag börja sova. Imorgon har jag inget speciellt i planerat så är det något ni vill läsa om så kommentera så ska jag skriva om det. Godnatt i förväg!

Av Sandra Skinnars - 24 oktober 2014 19:08

Hej,det här är missY och påminner er läsare om att läsa min blogg Missy på nattstad.se???????

Ovido - Quiz & Flashcards