Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 29 oktober 2014 20:34

Hej! Inte riktigt hunnit titta in här något före nu... När jag vaknade i morse gick jag i duschen och sen fixade jag mig för skolan och tog bussen till skolan. På showdance idag så blev vi klara med genom gången på vår dans så nu är det bara öva, öva, öva som står på schemat. Efter skolan kom Sonja och Sandra hit en stund och vi hade det roligt som vanligt och skrattade det gjorde vi.:)

När de åkte hem så började jag läsa på samhällslära provet som vi har på fredag. Så sjukt stolt över mig själv som läste allt som vi har i provet OCH kunde koncentrera mig på det jag läste. Medan jag läste så hade jag på lugnande musik i bakgrunden och höll ett suddgummi i handen hela tiden. Så har ni svårt att koncentrera er när ni läser på prov så är mitt tips att lyssna på lugnande musik, man kan söka på youtube på "Study music" så kommer det upp hur mycket som hellst, och att ha något i handen att fingra på t.ex ett suddgummi som jag hade. Det funkar verkligen, iallafall för mig!

Nu är jag så trött så jag ska börja sova. Vi hörs imorgon! Kram och sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards