Sandra Skinnars

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Sandra Skinnars - 25 oktober 2014 21:58

Ville bara säga godnatt till er! Sov gott så hörs vi imorgon! Puss och kram!

Av Sandra Skinnars - 25 oktober 2014 19:35

Hej! Nu har jag precis tittat klart en riktigt bra film. Den heter 'Behaving Badly'. Ni hittar den HÄR! Den är mest lämplig för såna i min ålder skulle jag säga. Den handlar om en kille som gillar en tjej och (haha) mer säger jag inte! Men den är sjukt bra och alla borde titta på den!

Av Sandra Skinnars - 25 oktober 2014 16:03

Hej på er! Idag är det lördag sjukt skönt. Jag har varit in till stan med mamma och jag köpte såndär plast att ha på mobilskärmen, ett skal och hörlurar. De hörlurarna som jag haft blev så dåliga av någon anledning så de som satt bredvid mig hörde närtan bättre än vad jag hörde själv! Haha! Så nu har jag nya och de är riktigt bra.

Före vi åkte in till stan var jag upp till stallet och släppte ut hästarna. Jätte roligt att träffa dem igen. Finns ingen tid i veckorna nu när det är sista veckorna på den här perioden i skolan...

Nu ligger jag i sängen och bara tar det lungt och lyssnar på musik. Just nu låten 'La la la'. Börjar bli trött på den för jag har lyssnat på den så mycket. Jag vill skriva fler inlägg idag. Kan inte ni skriva en kommentar med nått ni vill läsa! Så ska jag skriva om det! Gör det ni så hörs vi senare! Kram!

Idag fyller Felix 16 år! Grattis till dig sötis! <3

Ovido - Quiz & Flashcards